neděle 8. června 2008

Chvála informátorům

Člověk nemůže mít v hlavě všechno. Jako já. Pořád si myslím jak všechno stíhám a pak mi unikne tak důležitá věc, jako že se přestěhoval obchod s italskými lahůdkami. A dokonce obchod, o kterém jsem vůbec neměl tušení! :o) Přitom na staré adrese fungoval asi dva roky - což je dostatečná doba na prověření kvality. Naštěstí je na světě pořád dost hodných lidí, kteří člověka na věci upozorní. Jako třeba pan Michal. Ve středu mi poslal právě takové upozornění.


Věřím, že to není zakuklený "reklamák" (ostatně - když jsem přestěhovanou prodejnu navštívil, majitelé byli dost překvapení, že jsem se o nich dozvěděl právě touto cestou) a tak vám jeho email přináším. Myslím, že je to lepší, než bych si hrál na zasvěceného klienta. Ale, abych si připsal alespoň nějakou zásluhu - fotografie nově zařízené prodejny jsou mé vlastní :o)

Dobrý den,

chtěl bych upozornit na nově otevřenou prodejnu it. pochoutek a specialit. Prodejna se nachází v samém centru Brna v Pasáži Rozkvět na nám. Svobody. Obchůdek byl přestěhován z ulice Solniční (vedle hotelu Slávie), kde byl téměř dva roky plně v provozu.

Majiteli jsou sourozenci italského původu. Velmi příjemná paní, která je jedna ze sourozenců, Vám ráda zodpoví a poradí s výběrem vhodných potravin. Najdete tam široký výběr sýrů ze všech koutů Itálie. Dále například - uzeniny, vína, mořské ryby a plody, čerstvé těstoviny, mnoho druhů kávy a hlavně pravé italské dorty a zmrzliny.

Můžete si tam vychutnat it. kávu a poslechnout si it. hudbu.Veškeré sýry a uzeniny jsou samozřejmě k ochutnání. Slyšel jsem, že se bude it. ochod v IBC ke konci června rušit.Tudíž budou pouze dva obchody, kam rádi chodíme na čerstvé lahůdky.

Určitě se stavte, doporučuji Vám to. Michal

Díky pane Michale! Kolíček

Žádné komentáře: