pátek 13. února 2009

Tip na bezva den

Chcete si užít masopustní veselí a zároveň ochutnat vína vzešlá ze slunných svahů okolí Znojma? Pak tu mám pro vás jeden skvělý tip. V Dobšicích na znojemsku pořádají tuto sobotu putování po místních sklípcích, spojené s ochutnávkou mladých vín. Protože však nastává období masopustu, proběhne v ten samý den masopustní veselí s průvodem masek. Přijde mi to jako velice šťastné spojení dvou rozličných akcí, završené na závěr dne masopustním bálem v sokolovně a vyhlášením nejlepšího vína samotnými častníky putování.

Navíc, jelikož při tom všem obyčejně člověku pořádně vyhládne, bude na náměstí připraveno bohaté občerstvení a dokonce i pečené selátko. Takže, máte-li chuť, jste místními srdečně zváni. Já sám se tam bohužel nedostanu, ale pokud mohu usuzovat z mé loňské návštěvy na dobšickém Jarovíně (mezinárodní soutěži růžových vín), bude se i tentokrát určitě jednat o vydařenou akci.

Kolíček

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Byl to opravdu bezva den. Výborná akce! Doporučuji si příště udělat určitě čas :-)

pan Kolíček řekl(a)...

Evas:
jé, vy jste tam byla! Super, já snad pojedu příště, tentokrát už jsem byl pozván na masopust do Rožnova a nedalo se to odříct

Anonymní řekl(a)...

Jasně, byla, bylo to úžasné. 24.2. by mi měla vyjít reportáž na www.ovine.cz, tak si můžete přečíst, o co jste přišel :-)Těším se na report z Rožnova...

pan Kolíček řekl(a)...

Evas:
znamenám si raději do mobilu - jinak zapomenu :o))

Anonymní řekl(a)...

Tip na bezva večer: http://www.fslucina.estranky.cz/stranka/aktuality
aida

pan Kolíček řekl(a)...

aida:
tedy je to šibeniční termín, ale pokusím se tam dostat - minimálně to roznesu mezi známé!!

Anonymní řekl(a)...

Tak co, vypravili jste se? Mě to nevyšlo (a taky jsem neměla s kým jít - manžel se synem odjeli na hory a samotné se mi nechtělo). Ale sledujte jejich stránky, kolem Josefa mívají košt vín, který bývá moc fajn, rádi tam chodíváme.
aida

pan Kolíček řekl(a)...

aida:
bohužel ne - ti známí, kteří snesou kombinaci folkloru a pálenky už měli samozřejmě jiný program, a samotnýmu se mi tam taky nechtělo. Tak jsem si nalil slivovici doma a místo kultury jsem škvařil sádlo :o))). Ale díky moc za tip, už mám jejich stránky v záložkách a snad to příště vyjde :o))